هلدینگ کیمیای نقش الماس مجموعه ای منسجم در صنعت چاپ و بسته بندی کشور می باشد که همچون نگینی در این صنعت می درخشد. این هلدینگ نتیجه سالها تلاش و تجربه مجتمع چاپ نقش الماس بوده که با افتخار و با تکیه بر سالها تجربه در این صنعت ، پاسخگوی نیاز جمع کثیری از مشتریان محصولات چاپی با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در سرتاسر کشور می باشد.

مجتمع چاپ نقش الماس نامی آشنا در صنعت چاپ کشور می باشد که در سال 1382 پا به عرصه وجود نهاده و با غلبه بر موانع بسیار توانست به سرعت  اقدام به گسترش مجموعه نموده و با برخورداری از برترین ماشین آلات روز جهان خدمات شایان توجهی را در حوزه چاپ و بسته بندی به مشتریان خود ارائه نماید. سیستم مکانیزه دریافت سفارشات به صورت آنلاین ، سیستم مکانیزه ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور  و نیز کیفیت و زمان تحویل فوری از مشخصه های بارز این مجموعه می باشد که برای اولین بار در صنعت چاپ و بسته بندی انجام شده است به پاس اعتماد مشتریان عزیز در سراسر کشور ، مجتمع چاپ نقش الماس هم اکنون یکی از بزرگترین،  مجهزترین و بروزترین مجتمع های چاپ در کشور قلمداد می گردد.

 www.naghshalmas.com

گروه تولیدی نقش الماس کاسپین ( Naghsh Almas Caspian )  از زیر مجموعه های هلدینگ کیمیای نقش الماس می باشد که با هدف تولید محصولاتی نظیر سلفون های حرارتی BOPP  و BOPET  ، کاغذ بهداشتی ، کاغذ متالایز ، لیبل متالایز و کاغذ پشت چسبدار در سال 1397 در زمینی به مساحت 25000 متر مربع در استان قزوین تاسیس گردیده است. این مجموعه هم اکنون و در فاز اول تولید توانسته است نیاز عمده داخلی سلفون های حرارتی را برطرف نماید.  همچنین با همت مدیران سخت کوش و با یاری خداوند متعال، این مجموعه توانسته است مسیر صادرات محصولات خود را نیز به سرعت طی نموده و محصول ایرانی را روانه بازارهای خارجی نماید. محصولات تولیدی گروه تولیدی نقش الماس کاسپین دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو بوده و مناسب جهت بسته بندی انواع مواد غذایی می باشد.

www.nacfilm.com

Diamond Printing Press یکی دیگر از شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ کیمیای نقش الماس میباشد که در سال 2018 واحد بین المللی خود را در کشور امارات، شهر دبی جهت رشد و توسعه صنعت چاپ و بسته بندی در صحنه جهانی تاسیس گردیده است. این مجموعه با بهره گیری از تجربیات عظیم مجتمع چاپ نقش الماس در تهران ، هم اکنون ارائه دهنده خدمات چاپ و بسته بندی به مشتریانی با ملیت های مختلف در کشور امارات و کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد.

www.diamond-press.com